Барлық іске қалай үлгеруге болады: уақытты тиімді пайдалануға арналған 10 кеңес

Мақсат қойыңыз және орындаңыз

Сіздің іскерлік мақсаттарыңызға — қысқа мерзімді де, ұзақ мерзімді де мақсаттарға жетуге көмектесетін іс-әрекеттер болғаны абзал. Өз уақытыңызды алдын-ала ойластырып, оны мағынасыз нәрселерге жұмсамаңыз. Мысалы, әртүрлі іс-шараларға қатысып, сіз жаңа адамдармен қарым-қатынас орнатасыз, сонымен қатар басшылықпен танысуға, белсенді қызметкерлермен байланыс орнатасыз.

Жазылған тізім бойынша іске кірісіңіз

Өміріңізді қиынтадпаңыз және келесі төрт тізімді жасаңыз:

  • Күнтізбе — жыл бойына күнделікті жоспарлар жасап, оларға ұқыпты қарау.
  • Міндеттер тізімі — негізгі үш немесе төрт маңызды және жедел тапсырмалар болуы керек.
  • Контактілер тізімі — электрондық поштаға қоңырау шалу немесе кімге жіберу керек екенін жазыңыз. Есімдері алфавиттік ретпен тұруы керек.
  • Кездесу жоспары — жиналыста не іскерлік әңгімелесу кезінде не талқылау керек екенін көрсетіңіз.

Осы тізімдердің әрқайсысы сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес бейімделуі мүмкін. Ең бастысы — режимге үйренуіңіз қажет.

80/20 ережесін орындаңыз

Бұл ереже Парето заңы деп аталады.  Бұл ережені итальяндық экономист Вильфредо Парето ойлап тапты. Егер сіз осы ережені уақытты басқаруға қолдансаңыз, онда сіз 20%  әрекет етуіңіздің арқасында 80% істің нәтижесін көресіз.

Мысалы, сіздің жоспарыңызда 10 пайдасыз тапсырмалар тізімі бар. 80/20 қағидасы бойынша, сіз алдымен алғашқы екеуімен жұмыс жасайсыз, себебі бұл тапсырмалар сіз үшін үлкен пайда әкеледі.

Ережені ұстанып, көп уақытты ең маңызды нәрселерге арнау.

Бас тартып үйреніңіз

Мансап жолының өсу сатысында кейбіреулер ұсынылатын кез келген жобаға қатысуға дайын. Нәтижесінде, өнімділік зардап шегеді, өйткені барлық тапсырмаларды орындауға уақытыңыз болмайды. Ал осындай жағдай «жоқ» деген сөзді айта алмауыңыздан туындайды. Сондықтан да көп істен бас тартып үйреніңіз. Уақытты тиімді пайдаланып, өзіңіз қызығатын істерді ғана атқарыңыз.

Кедергі келтіретін факторлармен күресіңіз

Күнде қанша сағат уақытыңызға кедергі келтіретін іспен айналасатыңызды есептеңіз. Жұмыс уақытында әріптестеріңіз немесе туысқандарыңыз қанша уақытыңызды алады? Әлеуметтік желілерде қаншалықты көп отыратыныңызға мән беріңіз. Зерттеушілер осындай кедергі келтіретін істер 6 сағат уақытыңызды алып қоятынын анықтаған. Ал жұмысқа қайта оралуыңыз үшін  23 минут кетеді.

Барлығын бірден аяқтауға тырыспаңыз.

Бұл көп адамдардың ең басты қателігі. Маңызды істерден бөлек, кейінге шегеруге болатын істердің тізімін жасаңыз.

Жиналыстарды аз өткізіңіз

Ай сайынғы адамдар өнімді жиналыстарға орта есеппен 31 сағат жұмсайды. Ия, кейде сіз кездесуді өткізе алмайсыз, бірақ оларға барынша жақындаған дұрыс. Көп мәселерді лектрондық пошта арқылы орындауға тырысыңыз. Сонда ғана сіз маңызды жұмысқа көңіл бөле аласыз.

Бос уақытыңызды ақылмен пайдаланыңыз

Аптаның ішінде уақытты қалай өткізетіндігіңізді талдайтын болсаңыз, онда көп нәрсе қоқысқа кететінін байқайсыз. Мысалы, сіз жұмысқа, дүкенге барғанда,күту кезегінде тұрғанда ештеңе істемейсіз. Осы аралықтағы уақытта маңызды нәрсе туралы ойлануға тырысыңыз. Мысалы үшін кітап оқыңыз.

Детективті романдардың авторы Скотт Тэру өзінің кітаптарын осы жолмен жазды. Нью-Йоркте жұмысқа бара жатқан кезде, таңертең метрода жазған. Тіпті 10 минут бос уақытыңыз болса да, оны ақылмен пайдаланыңыз.

Блоктарға үзіліс жасау

Бұл әдіс таңертеңгі дағдыларды дамыту үшін пайдалы. Қызығушылық танытатын іске, жұмысқа дайындалатын, хатқа жауап беретін аралықтарды белгілеңіз. Үздіксіз жұмыс істеу үшін, таңғы сағат сегізден бастап түске дейінгі кезеңді таңдай аласыз. Күннің қалған бөлігін — сол кездегі қысқа ұйқыға, қоңырауларға, хаттарға және кездесулерге жауап беретіндей етіп жоспарлау.

Денсаулығыңызға мән беріңіз

Ғалымдар жақсы ұйқының, жаттығудың және дұрыс тамақтанудың күні бойы мол қуат және күш беретіндігін дәлелдеді. Өзіңіз туралы ұмытпаңыз.