Алынған машиналар Калифорниядағы екі PepsiCo логистикалық орталықтары арасында таратылады. Олар PepsiCo өнімдерін Wal Mart және Kroger желілік дүкендеріне жеткізеді.

PepsiCo — аккумулятормен жұмыс істейтін Tesla Semi жүк көліктерін пайдаланатын алғашқы компания. Электр көлігін логистикалық тізбектерге енгізудің мақсаты — қоршаған ортаға зиянды азайту.

Экологияға қамқорлық — Pep+ (PepsiCoPositive) стратегиясының бір жыл бұрын қабылданған негізгі бағытының бірі. PepsiCo бизнес-процестерінің стратегиялық трансформациясы, оның ішінде жасыл көлікке көшу 2030 жылға қарай парниктік газ шығарындыларын 40% төмендетуге мүмкіндік береді.

Бұл көлемді жыл сайынғы 5 миллион автомобиль шығарындыларымен салыстыруға болады. Компания CO2 шығарындыларының «нөлдік деңгейіне» шығуды 2040 жылға дейін аяқтауды жоспарлап отыр, бұл Париждегі климаттың өзгеруі туралы келісімде белгіленген мерзімнен 10 жылға алда.

Экологиялық мақсаттарға қол жеткізуге үлес жаңартылатын энергия көздеріне көшу және үнемді өндірісті дамыту есебінен де енгізіледі. Көп жыл бойы бүкіл дүниежүзіндегі зауыттарда PepsiCo ReСon тәжірибесінің жиынтығын қолданды. Олар өнім өндіруге ресурстар санын азайтуға мүмкіндік береді.