Сонымен қатар, компания «Союзмультфильмнің» имидждік рейтингісін көтеру мақсатында танымал қоғам қайраткерлеріне арналған бренд киімдер де шығарады.
Юлиана Слащеваның айтуынша, бұл жобаны іске қосу компанияның қаржылық жағынан қарағанда, рейтингісін көтеруге көп ықпал етеді. Өзінің жеке киім брендін қалыптастыру туралы ой Юлиана Слащеваға «Ну, погоди!» жазуы жазылған свитшот киіп түскен суретін әлеуметтік желіде жариялағаннан кейін туған.
Тіркелушілердің белсенді сұранысы басқарма басшыларын таң қалдырған. Қызықты идеяны жүзеге асыру туралы шешім сондықтан қабылданды. Киімдерді сәндеу үшін танымал мультфильмдердің кейіпкерлері мен анимациялық батырлар пайдаланылады.