Депутаттар компанияның активтері мен шығындарын толық тексеру аяқталғанша қалдықтарды жинауға мораторий енгізуді ұсынды.
Соңғы бес жыл ішінде автокөлік пен ауыл шаруашылығы техникасын сатып алу кезінде сатып алушы жеке операторға 400 мыңнан 13 миллион теңгеге дейін берді. Мұндай алымдардың жоғары болуы Қазақстандағы көлік бағасының қымбаттауына әкелді. 2015 жылдан 2021 жылға дейін жаңа көлік бағасы екі есе өсті,- деді депутат.
Еділ Жаңбыршиннің айтуынша, көрші елдермен бағаның айырмашылығы шетелдік көліктерді елге тіркеусіз әкелуге ұласты.
Қазір ашық НҚА порталында жаңа мемлекеттік оператор «Жасыл даму» АҚ құқықтары мен қалған қаржылық активтерін дереу беруді көздейтін құжат жобасы орналастырылды,- деді Мәжіліс депутаты.
Оның айтуынша, бес жыл бойы жеке оператордың ақшаны белсенді түрде жинау процесінің ашықтығын ұмыту ұсынылып отыр.