Жеке куәлікті жоғалтқан жағдайда не істеу керек?

Жеке заттарды жоғалту жағдайлары жиі кездеседі. Мұндай келеңсіз жағдайларға кез келген адам тап болуы мүмкін. Әсіресе адамдар жеке куәліктерін жиі жоғалтып жатады.

Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру мәселесі бойынша мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына сәйкес, Қазақстан азаматтары жеке басын куәландыратын құжаттарын жоғалтқан жағдайда жаңа құжат алу үшін тұрақты тіркелген жеріне немесе «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының халыққа қызмет көрсету орталығына тұрғылықты мекенжайы бойынша жүгінеді,- делінген хабарламада.

Қазақстан азаматының жеке куәлігін қалпына келтіру үшін:

  • жоғалған жағдайда жоғалту мән-жайын көрсете отырып, жеке басын куәландыруды қалпына келтіру туралы жазбаша өтініш. Ұрланған жағдайда құжатты ұрлау немесе ұрлау туралы өтінішті қабылдаған қылмыстық тергеу органынан (аудандық полиция басқармасы) талон-хабарлама қажет;
  • мемлекеттік бажды төлеу туралы құжат (мемлекеттік бажды төлеуден босатылған тұлғалар растайтын құжатты ұсынады);
  • Қазақстан Республикасының паспорты (болған жағдайда).

Жеке куәлікті беру мерзімі — 15 жұмыс күні. Азаматтың қалауы бойынша қызмет жеделдетілген мерзімде 3-тен 7 жұмыс күніне дейін көрсетілуі мүмкін.