Кездесу барысында Қазақстан Республикасы президентінің «Халық бірлігі және жүйелі реформалар – ел өркендеуінің берік негізі» атты халыққа Жолдауы аталып өтті, онда ол барлығын сыбайлас жемқорлыққа қарсы тиімді күресті жалғастыруға шақырды.
Бүгінде комплаенс-қызмет ұйымдағы сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың ең тиімді әдістерінің бірі болып табылады, сондықтан комплаенс-қызмет мамандарының негізгі міндеттерінің бірі құқық бұзушылықтардың алдын алу және осы ұйымның іскерлік беделін қорғау болып табылады.
Өткен жылы 6 қазанында Қазақстан Республикасының президенті «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Заңына қол қойды. Түзетулер квазимемлекеттік сектор субъектілерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметін құруды талап етеді, ол ұйым қызметкерлерінің де, оның контрагенттерінің де парасатты және әдепті мінез-құлқының корпоративтік стандарттарын сақтауға жауапты болады.
Қазіргі уақытта комплаенс-қызмет бірнеше квазимемлекеттік сектор ұйымдарында жұмыс істейді, оның ішінде «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры, «Зерде «ұлттық ақпараттық холдингі» АҚ және «ҚазАгро» АҚ сияқты ірі компаниялар бар.
Болашақта осы бағыттағы жұмыс компания басшылығы үшін негізгі бағыттардың бірі бола алады, — деп атап өтті Алматы бойынша СЖҚІҚАД Превенция және парасаттылық басқармасының басшысы Қ. Сәлімбаев.
Қазіргі уақытта Алматы қаласының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі комплаенс-қызметтердің ережелері мен лауазымдық нұсқаулықтарына талдау жүргізді. Талдау нәтижелері негізінде жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстар жасалды.
Комплаенс-қызметтердің негізгі бағыты қаржылық бақылау болып табылады, алайда Дәурен Ақшаловтың пікірінше, олардың жұмысы тек олармен шектелмеуі керек.