«Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет – ресурстарды жасау және пайдалану»

<question> АКТ құралдарын білім беруде қолдаудың дидактик негіздері

<variant> білім берудің көлемі және негізділігі

<variant> ақпараттық технологияға байланысты

<variant> білім берудің көлемі

<variant> білім берудің негізділігі

<question> АКТ құралдарының дамуы

<variant> ақпараттық технологияға байланысты

<variant> ақпараттық технологияға байланысты емес

<variant> ақпарат

<variant> дұрыс жауабы жоқ

<question> Білім берудегі дидактик әдіс

<variant> тақырыпты бөлшектеп алу

<variant> білім берудің көлемі

<variant> ақпараттық технологияға байланысты

<variant> дұрыс жауабы жоқ

<question> Білім беруде АҚТ-ның қолдау қажеттілігі

<variant> ақпараттың көлемі көптігі – білім алудың жылдамдығы

<variant> білім берудің көлемі

<variant> диалог режимінің жылдамдығы

<variant> барлығы дұрыс

<question> Тестік білім беруде АҚТ-ның ролі

<variant> жауап алудың жылдамдығы

<variant> білім берудің көлемі және негізділігі

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

<variant> оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау

<question> Білім беруде «сұрақ жауап» әдісінде АҚТ-ның ролі

<variant> диалог режимінің жылдамдығы

<variant> тест нәтижелері

<variant> білім берудің көлемі және негізділігі

<variant> білім берудің негізділігі

<question> Білім беруде компьютерлік желілердің барлығы қандай болады

<variant> білімнің көлеміне оқушылардың интеллект деңгейіне байланысты

<variant> диалог режимінің жылдамдығы

<variant> жауап алудың жылдамдығы

<variant> барлығы дұрыс

<question> «Жұлдызша» әдісімен білім беруде АҚТ-ның ролі

<variant> оқушылардың интеллектуалды деңгейі жоғары болуын анықтау

<variant> жауап алудың жылдамдығы

<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу

<variant> дұрыс жауабы жоқ

<question> Доңғалақ әдісімен АҚТ-ның ролі

<variant> оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау

<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу

<variant> жауап алудың жылдамдығы

<variant> білім берудің негізділігі

<question> Білім берудеАҚТ-ның дамуының негізгі бағыттары

<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу

<variant> тест нәтижелері

<variant> төмен

<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

<question> Білім берудеАҚТ-ның ролін бағалау

<variant> тест нәтижелері

<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу

<variant> өте жоғары

<question> «Сызықты» әдіспенен білім беруде АҚТ-ның ролі

<variant> төмен

<variant> өте жоғары

<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

<variant> орташа

<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдау не үшін қажет

<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с

<variant> желіге жалғанбаған компьютер

<question> Вертуалдық кітапханалардың білім беруде ролі

<variant> өте жоғары

<variant> орташа

<variant> маңызды

<variant> төмен

<question> Электрондық оқулықтардың білім беруде ролі

<variant> орташа

<variant> төмен

<variant> өте жоғары

<variant> қажет

<question> Қашықтық оқыту әдісінің білім беруде ролі

<variant> маңызды

<variant> қажет

<variant> желіге жалғанбаған компьютер

<variant> өте жоғары

<question> Білім беруде вертуалдық мектептердің қажеттілігі

<variant> қажет

<variant> маңызды

<variant> 430 стр. 2 мб HTML форматында

<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с

<question> Білім беруде интернет жүйесінің қажеттілігі

<variant> қажет

<variant> маңызды

<variant> қажет емес

<variant> өте жоғары

<question> Білім беруде спутникпен пайдалану маңыздылығы

<variant> маңызды

<variant> өте жоғары

<variant> қажет

<variant> қажет емес

<question> Білім беруде спутникті пайдалану каналын бағалау

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 10 мб/с

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 11 мб/с

<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 9 мб/с

<question> АҚТ-ның пайдаланудың бір оқулық аппараттық өлшемі

<variant> 430 стр. 2 мб HTML форматында

<variant> 431 стр. 3 мб HTML форматында

<variant> 434 стр. 5 мб HTML форматында

<variant> 433 стр. 2 мб HTML форматында

<question> Білім беруде телевизиондық каналды пайдаланудың өлшемі

<variant> 1-2 мб/с

<variant> 2-2 мб/с

<variant> 1-5 мб/с

<variant> 1-3 мб/с

<question> АҚТ-ны қолдауда серверлердің жылдамдығы

<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с

<variant> оптимал жылдамдығы 11 мб/с

<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с

<variant> оптимал жылдамдығы 12 мб/с

<question> Автономдық сервер дегеніміз не?

<variant> желіге жалғанбаған компьютер

<variant> өте жоғары

<variant> жоғары

<variant> орташа

<question> Білім беруде локалдық желінің ролі

<variant> өте жоғары

<variant> орташа

<variant> жоғары

<variant> оптимал жылдамдығы 12 мб/с

<question> Білім беруде глобалды желінің ролі

<variant> жоғары

<variant> орташа

<variant> өте жоғары

<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с

<question> Ауқымды желіде Білім берудің тиымдылығы

<variant> орташа

<variant> өте жоғары

<variant> жоғары

<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с

<question> Білім беруде ақпараттық іздеу жүйелерінің ролі

<variant> өте жоғары

<variant> орташа

<variant> жоғары

<variant> желіге жалғанбаған компьютер

<question> Білім беруде АҚТ құралдарының сапасына қойылатын эргонамикалық талап

<variant> гос стандарт негізінде анықталады

<variant> желіге жалғанбаған компьютер

<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

<variant> тест арқылы

<question> Білім беруде құралдарының сапасына қойылатын психологиялық талаптар

<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

<variant> тест арқылы

<variant> жылдам болады

<variant> білім беру әдісіне байланысты

<question> Компьютерлік оқытудың тиімділігін бағалау

<variant> тест арқылы

<variant> жылдам болады

<variant> білім беру әдісіне байланысты

<variant> ПАО жүйесі

<question> Білім беруде компьютерлік желі топологиясының қажеттілігі

<variant> білім беру әдісіне байланысты

<variant> тест арқылы

<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

<variant> ПАО жүйесі

<question> Білім беруде компьютерлік желілердің пайдалану барысы қандай болады

<variant> жылдам болады

<variant> орташа

<variant> төмен

<variant> жоғары

<question> Білім беруде нәтижелерін қандай мониторинг жүйесін білесіз

<variant> ПАО жүйесі

<variant> тест арқылы

<variant> билет арқылы

<variant> барлығы дұрыс

<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдау әдістері

<variant> электрондық оқулықтар және арағашықтық курстар

<variant> компьютерді үйрету

<variant> өте тиімді

<variant> тиімді

<question> Бүкіл ұлттық тестің тиімділігі

<variant> өте тиімді

<variant> тиімді

<variant> орташа

<variant> тест әдісі

<question> АҚТ жаңалықтарын Білім беруде енгізудің тиімділігі

<variant> тиімді

<variant> орташа

<variant> тест әдісі

<variant> компьютерді үйрету

<question> Вертуалды кітапханаларды Білім беруде қолданудың тиімділігі

<variant> орташа

<variant> жоғары

<variant> өте жоғары

<variant> төмен

<question> Білім беруде қашықтан оқытудың сапасын бағалау әдісі

<variant> тест әдісі

<variant> билет әдісі

<variant> матрица арқылы

<variant> дұрысы В және С

<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдауды амалын асыру әдісі

<variant> компьютерді үйрету

<variant> тест әдісі

<variant> білім беру әдісіне байланысты

<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады