Студенттің өзіндік жұмысы

Оқу материалын меңгеру студенттердің өзіндік жұмыс орындауы мен байланысты. Ал мұндай жұмыс мазмұнын аудару мен жеке тұлғаның ойлауы, өзін өзі тануы және тәжірибесімен ерекшеленеді. Өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру ақпараттың адекватты құрылымының ерекше саласы ьолып табылады. Сондықтан психолгиялық білім сияқты студенттерді арнайы оқыту структурасының әдіс тәсілі мен үйрету керек. Лектор өзіндік жұмысты орындатуға бағыт беріп ғана қоймай, олардың жұмыс жасауын продуктивті әдіс және ақпаратты іздеп табуға көмек беруге міндетті. Лекциядағы өзіндік жұмыс –ең алдымен студенттерді лекциядағы конспектісі мен дұрыс жұмыс жасауды үйретеді. Мысалы: Опорный конспект – негізгі фактілерден және эксперименттен тұрады.студенттерге лекция мазмұнын түсінуге үйрету.Лекция аяқталуына 10-15 минут қалғанда оқытушы студентке оқылған лекция бойынша қысқаша конспект жазуды береді. Егер бұл 1ші рет жасалынып жатса, жақсылап түсіндіру керек. Бұл процесте мұғалім конспектіні бақылап, консультация береді. Кейін студенттер өздігінен жұмыс жасайды. Мұндай жұмыстарды үй жұмысы ретінде беруге болады. Бұндай тәсілдер сынақ және емтихан дарда пайдалануға боды.

Аудиториядан тыс студенттердің өзіндік жұмысы.

Студенттердің өзіндік жұмыс әрине, мұғалім қатысуынсыз да жүргізуге болады. Бірақ көпнесе төменгі курс студентері жұмысты көмегінсіз істегісі келмей, өзінше жұмыс жасағысы келмейді.студенттер жиі өзі жұмыс қажет екенін сезінбейді.Ал бұл нәрсе студентерді профисионалдық дамуын, өзіндік білім марериалын меңгеруі болашағына кері әсерін тигізетінін түсінеді. өзіндік жұмыс көбіне мұғалімнің көмегімен жүргізіледі. Ол түрлі тапсырмалардан сынақ және емтиханда есепке алынатындар:

өтілген материалдарды арнайы тапсырмалар арқылы өту.

Жеке тақырып немесе сұрқтарды кітаппен оқу.Қазіргі заманда түрлі кітаптар қолданылатындықтан , студенттерге жеткіліксіз әрбір тақырыпты жазылған түрлерін оқиды.Бұл жағдайды студенттер жоспарлы психологиялық білім компоненттеріне негізделуін қажет етеді.

Қысқа зертеу. Бұл зерттеу бір сынаушы ретінде иллюстрациялық әдістерді зерттеу немесе теориялық жағдайлармен түсіндіріледі.

Эксперментті суреттеу. Бұл тапсырма қиындықтарымен байланысты, көптеген студенттерге эксперимент сөзін және оны меңгеру мен бейнелеуші түсінуді талап етеді.Мұндай дағды курстық және дипломдық жазуға болады.

Конспект немесе тезис құру үшін және жеке білім,тарау, фрагмент алу. Мұндай маңызды және қиын жаттығуды қайта басынан шығу керек.

Курстық және дипломдық жұмыстың жазылуы және безендірілуі. Психология мамандығы бойынша оқу материалы, осы сұрақ бойынша ақпаратты арнайы әдістеме және психологиялық әдіс курсындағы жоспар бойынша оқытылады.