Тәрбие жұмысын жоспарлау

Тәрбие жұмысын жоспарлау педагог қызыметінің жалпы жүйесіндегі маңызды бубн болып саналады. Ойластырып жоспарлау оны дұрыс ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Жұмыс перспективалармен белгілейді, тәрбие хжұмысының белгілі бір жүиесін жүзеге асыруға көмектеседі.

Форма үшін ғана емес, жақсы жасалған жоспар педагогтың күнбе-күнгі тәрбие жұмысына көмектеседі. Педагог жоспар жасағанда балалармен тәрбие жұмысынығң негізгі міндеттерін мазмұнын, формалары мен әдістерін іріктеп алу үшінболып табылатын документтерді пайдаланады. Соңғы шыққан қаулы, бұйрықтар, оқу программасы, оқушыларды тәрбиелеудің үлгі мазмұны, “Нысана “ жатады. Мұғалім жоспар жасағанда еліміз үстіміздегі жылы атап өтетін маңызды оқйғаларды ескереді.

Мұғалім өз жұмысын жоспарлағанда мектептің жұмыс жоспарын басшылыққа алады. Бүкіл мектептің істері мен жоспарлары мұғалім жұмысының бір бөлігі болып табылады.

Мектептің Бату міндеті әр оқушының Жан-жақты дамуына қамқорлық жасау болып табылады. Оны орындау педагогтан Жан-жақты күрделі жұмыс жүргізуді талап етеді.

Тәрбие жұмысындағы аса күрделі әрЖақтылықты тәрізді белгілі бір схемаға қалай сыйғызуға болады. Бұл педагог үшін оңай шаруа емес.

Жоспар жасау дегеніміз –тәрбие жұмысының бүкіл барысын, оны ұйымдастыру үшін жалпылай және ұсақ –түиіене дейін ойластыру және қағаз бетіне түсіру, оның нәтижелерін алдан ала көре білу. Мыс: мұғалім бірінші сынып оұушыларымен жұмыстың алғашқы күндерінде бір ден-бір бастр міндеті –балаларды мектептен, сыныптағы негізгі мінез – құлық ережелеріне үйрету, оларды осы дәрежелерді орындай білуге баулу,олардың бойында ережелерді тезірек және дұрыс игеруге дгеген ынты-ықылас тудыру міндеті шешуге күш салды.

Негізгі міндетті орындаған педагог енді келесі бір негізгі міндетті-балалардың бойында кластастарын жақын білуге деген ынты тудырып, оларды өзара табыстыру арқылы класта жолдастық қарым-қатынас жасау міндетін сиға қояды.

Мұғалім ата-анамен әңгіме арқылы әрбір бала жөнінде алғашқы мағлуматтарға ие болады. Бұл әңгімелерде шамамен мынадай сұрақтар қойылуы керек.

  1. Бала мектепке қуана-қуана кеді ме ?
  2. Мектеб туралы не деп жүр ?
  3. Үйге берген тапсырмаларды ықыласпен орындайма ?
  4. Үйде қандай міндеттерді тұрақты орындап отырады ?
  5. Баланың достары кім дер ?
  6. Үйде және рулада не ойнағанды ұнатады ?
  7. Қанша уақыт бойы телевизор көреді ?
  8. Үйде қандай жануарлар бар ? Бала оларға қалай қарайды ?
  9. Бала қандай мінез-құлық байқатып жүр: көппен жақсы ара ласа мА, әлде бұйығы мА, қайырымды мА, қайырымсыз ба; жолдастарымен бірге болғанды ұнатады мА.
  10. Сіз балаңызды жазалайсыз ба? Қалай?, жиі ме?
  11. Бала үйдегі адамдар мен таныстарының ішіндегі Кімі жақсы сыйлайды.

Бұл жекелеген балалардың ата-аналары мен жұмысты жоспарлауға, бүкіл класта ата-аналарымен өткізілетін әңгімелердің тақырыптарын белгілеуге көмектеседі.