Пед.психологтың кәсіптік даму кезеңдері

Қазіргі кезеңде психология ғылымы алдында тұрған теориялы және практикалық міндеттердің сан қилығы орай үлкен қарқынмен дамуда. Психологияның негізгі міндеті психикалық іс-әрекетті оның даму барысы байланыстыра зерттеу.Соңғы он жылдықта психологиялық зерттеулер аймағы біршама кеңейіп жаңа ғылым бағыттар мен салалар дүниеге келді.Психология ғылымының түсініктер қоры өзгерді. Жаңа болжаммен тұжырымдар үздіксіз өрістеуде, психология бұрын кезекпен толығуда. Психологияны зерттейтін құбылыстапрәлемі ұланғайыр.Оның ішінде күрделігі әр деңгейде адам қалпы мен қасиеттері процестер яғни сезім мүшелері әсер етуші объекті қарапайым жеке белгілердің бастап, жеке адаммотивтерінің тайталасы кіреді.

Адамның әлеуметтік және табиғат қасиеттерінің объектив байланысын оның дамуының биологиялық және әлеуметтік себеп-салдар қатынастарын айқындау ғылым міндеттерінің ең бір қиын.

Алғашқы он жылдықтарда психологиялық теориялық тарапы басымдау болды.Ал қазіргі кезеңде оның қоғамдағы ролі көп өзгеріске ұшырады. Ол енді білім жүйесіндегі өндірістегі мемлекеттік басқару медицина спорт және кәсіби практикалық қызметтің ерекше саласына айналып барады.

Психология ғылымының практикалық міндеттерді де біршама өзгерді. Шешімі психологиялықбіліктілікті қажет ететін міндетті адамдық фактор жоғарлауынан қоғам өмірінің барша тарапында әр қилы формадапайда болуда.

Адамдық фактор дегеніміз әрбір азамат тұлғаға тән болып, олардың нақты іс-әрекетіне көрініс беріп, әлеуметтік -психологиялық және психо-физиологиялық қасиеттердің кең ауқымы.