Жарнама ұғымы. Жарнама қызметі

Емтихан сұрақтары:

  1. Жарнама ұғымы. Жарнама қызметі
  2. Жарнаманың қоғамдағы рөлі. Мақсаттары мен міндеттері
  3. Жарнама түрлері
  4. Жарнаманы таратушы құралдар
  5. Жарнаманы жеткізушілердің өзге түрлері
  6. Жарнама коммуникациясның кезеңдері
  7. Жарнама науқанының түсінігі
  8. Жарнама және қоғаммен байланыс ұғымы
  9. Жарнаманың экономикалық тиімділігі
  10. Жарнаманың пайда болу тарихы
  11. Жарнама және насихат түсінігі
  12. Кеңестер одағындағы жарнама
  13. Халықаралық жарнама
  14. Ерте дәуірдегі жарнама « жарнаманың өмірге келуі»
  15. Қазақстандағы жарнаманың пайда болуы
  16. Жарнама маркетингтің құрамдас бөлігі
  17. Жарнама мәтінінің тақырыбын таңдау
  18. Радиодағы жарнама ерекшеліктері
  19. Жарнама компаниясының мақсат мүддесі
  20. Жарнама слоганның құрастырылуы
  21. Баспасөздегі жарнама ерекшеліктері
  22. Жарнама агенттіктерінің қызметі
  23. Теледидардағы жарнама ерекшеліктері
  24. Жарнама ықпалының когнитивті аспектлері
  25. Жарнама мен маркетинтің байланысы
  26. Жарнама ықпалының эмоционалды аспектілері
  27. Кері байланыссыз жарнама технологиясы
  28. Жарнама бюджетін есептеу тәсілдері
  29. Жарнама тиімділігін есептеу болжау
  30. Медиажоспарлау
  31. Қазақстандағы бір жарнама агенттігінің қызметін талдау жасаңыз
  32. Өзіңе ұнайтын телеарнадағы жарнама туралы жазыңыз
  33. Белгілі бір жарнама ұранын жазып талдаңыз
  34. Көшедегі жарнама мен көліктегі жарнаманың тиімділігін ашып жазыңыз
  35. Еркін тақырыпта жарнама ұранын құрастырыңыз
  36. Еліміздегі жарнама нарығы қаншалықты дамуда
  37. Теледидар мен радио жарнамасының айырмашылығына сараптама жасаңыз
  38. Қазақ тілді жарнаманы сіз қалай қалыптастырар едіңіз
  39. Пиар, маркетинг және жарнаманың бір бірімен байланысын жазып көрсетіңіз
  40. Еліміздегі көліктегі жарнама мен көшедегі жарнаманы қалай дамытар едіңіз, ойыңызды білдіріңіз
  41. Қазақ тілді жарнама нарығын қалай дамыту керек ( өз ойыңызды айтыңыз)
  42. Еліміздегі жарнаманың нарықтағы атқаратын рөліне сараптама жасаңыз
  43. Қазақстандағы саясатта, шоу бизнесте жарнаманың қолданылуына талдау жасаңыз
  44. АҚШ-тың ең ірі ақпарат агенттігі қалай аталады? Оның жұмысы туралы шолу жазыңыз ?
  45. Логотип деген не ? оның қоғамдағы рөлін айқындаңыз
  46. Радио немесе теледидардан берілетін жарнамалық сипаттағы материалды қалай атайтынын жазыңыз
  47. Қоғам және бизнес әлемінде жарнаманың рөлі қандай? Сараптама жасаңыз
  48. Жарнама беруші деген кім, тұжырымдама жасаңыз
  49. Инфожарнамаға мысалдар келтіріп, талдау жасаңыз
  50. Паблисити дегеніміз не оның қызметі туралы талдау жасап көрсетіңіз
  51. Халықаралық жарнама кодексі туралы айтып беріңіз
  52. Халықаралық жарнама кодексінің баптарынан мысалдар келтіріңіз
  53. Жеке тұлғаның беделін көтеруде пайдаланатын жарнама формасы қалай аталатынын атап көрсетіңіз
  54. Жарнамалық қағаздар тарататын адамдардың қызметі туралы ойыңызды білдіріңіз
  55. Жарнамалық ақпараттың ағымдағы ақпараттан айырмашылығына мысалдар келтіріңіз
  56. Ежелгі жарнама таратушыларды қалай атаған, шолу жасаңыз
  57. Ежелгі Римде жарнамалық жазбалар қайда жазылды, мысалдармен көрсетіңіз
  58. Алғаш Лондонда басылған жарнамалық хабарландыру қай жылы шықты, сараптама жасаңыз
  59. Жарнаманың адамның сезім мүшелеріне әсер етуінің неше түрі бар, атап көрсетіңіз
  60. Жарнаманы құрайтын негізгі элементтер түрлерін ашып жазыңыз