Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі

Жоспар.

  1. Кәсіптік білім берудің түрлі моделдерін жүзеге асырушы жалпы білім беретін мекемелерді инновациялық қамтамасыз ету..
  2. Кәсіптік білім беруді басқару теориясы.

Пайдаланылатын әдебиеттер:

а) Негізгі әдебиеттер:

1.ҚР Білім туралы Заңы Алматы, 1990

2.ҚР 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасы.

Астана, 2003

3.ҚР білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Астана, 20004

4.ҚР Президенті Н.Назарбаевтің Қазақстан халқына жолдауы. Астана, 2005

5.Айтмағамбетов З, Сәрсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы, 1983

6.Өстеміров К, Шаметов Р, Васильев И.Б. Професиональная педагогика. Алматы, 2005

б) Қосымша.

1.Акулова О.В. Информационная работа в условиях профилного обучения. Каро, 2005

2.Бақтыбаев Қ, Әлмағамбетова Д. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу – жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы, 2002

3.Гладкая И.В, Ильина С.П, Ривикина С.В. Основы профилного обучения и предпрофильной подготовки. Каро, 2005

Лекция мәтіні

Кәсіптік мектеп – кәсіптік білім беру мекемесі, болашақ мамандырылған жұмысшыларды оқыту және тәрбиелеу ортасы.

Кәсіптік мектеп педагогикалық жүйеге жатады.

Кәсіптік мектептің құрылым копонентіне педагогикалық жүйедегідей мыналар кіреді:

  1. Мақсат – кәсіптік білім алушыларды, өз кәсібі деңгейіне жеткізу мәселелеріне байланысты олардың кәсіптік қызығушылықтарын, кәсіптік қабілеттерін талабына сай қалыптастырады.
  2. Оқу (білім беру) хабарламалары – оқушыларға ғылыми техникалық білімдер, практикалық біліктер, кәсіптік мүмкінділіктер бере отырып кәсіптік әлеуметтік ортаға тиісті ережелер мен нормаларды үйрету мәселелерін шешеді.
  3. Оқу құрамдары – жалпы білім беретін мектептегі, оқыту құрамдарына сәйкес: оқу құралдары (механизмдер, инструменттер, приборлар, материалдар үлгілер т.б.) техникалық оқу құралдары қолданылады.
  4. Оқушылар (тыңдаушылар) – 9 жылдық білім негізінде немесе 11 жылдық білім негізінде кәсіптік білім алуға ынталы жастар.
  5. Педагог – білім, білік, іскерлік қасиеттерді өз кәсібі саласында теориялық және практикалық деңгейде меңгерген, кәсіптік білім және тәрбие беруге мамандырылған қызметтер.

Басқару
  1. Оқу және тәрбе процесі жеке тұлғалық дамытуға қалыптастыруға бағытталады. Кәсіптік педагогика да кәсіптік оқыту мен білім беру тәрбиелеу тұлғаны жан-жақты білім, білік, іскерліктерді меңгерген қоғамдық тарихи тәжірибені ала отырып мінез — құлық нормалары мен ержелерін бойына сіңірген адамды қалыптастыру кәсіптік басқару теориясы ұғыну үшін мына білім беруді категорияларға талдау жасауымыз керек.

Басшылық
Басқару функциялары
Басқару әдістері

  1. Басқару дегеніміз – тіисті мақсатқа жету үшін бағытталған жүйе.
  2. Басшылық – бұл иең ұғым оның құрамына
  • мақсатты құру және мақсатты жүйр
  • негізгі жұмыс бағыттары мен мазмұнына сай, оларды шешу жолдары,
  • мақсатты қызметті қызметтің талдаулары енеді.

Академик В.С. Ледневтің және атау бойынша кәсіптік деңгейді төмендегі сатыларға бөлуге болады.

О – й саты – мамандандырылмаған жұмысшылар;

1 — ші саты – жұмысшы кәсібі.

2 — ші саты орта звенор кәсіп иелері мамандар, (техниктер)

3 – саты – ғылым мамандары (кандидаттар, достарлар)

Кәсіптік мінездеме – бұл мемлекеттік құжат, білім, білік, дағдыны өз кәсібі бойынша мамандық иесінің меңгеру деңгейіне байланысты берілетін құжат.