Macromedia Flash –тің принциптері

Flash – те проект жасағанда және оны басқа программалармен салыстыра отырып графикалық суреттерде Web – дизайнда олардан мүмкіндігі көп екендігін байқауға болады.

  1. Элементтерді қолдануда  бірнеше рет қайталануы.
  2. Кадырларды өзгерту үшін біріктіргенді. (motion tweens), командалары кадырлардың қайталануын автоматты турде санауын көрсетеді.
  3. Кадырлардың трансформациямен бірігуі. (shape tweens), командалары кадрлардың трасформациямен автоматты турде бірігіп, проектінің жылдамдығын көрсетеді.
  4. Қарандаш құралымен  сызылған сызық қаламсапқа қарағанда аз көлемді талап етеді. (пунктир, линий т.б)
  5. Қабаттарды қолдану  клиптің  бөлімдерін бөлуге қолданылады.
  6. Векторлық графикаға байланысты әр санның шрифтімен стилін  қысқарту.
  7. Жоғарғы   дәрежелі  пайдалы музыканы МР3 форматта қолдану.
  8. Растрлік көріністерді анимация мүмкіндігінде қолдану, оның статикғалық элементтерінің фондық түсі.
  9. Actions Script   бөлімдерінде   кадрларды  бөлуді қолдану.
  10. Әр қабатқа обьектілерді біріктіріп қою.
  11. Бір обьектінің түрлі құралмен фондық түсітік эффектілерін өзгерту .
  12. web – safe бірлік политрасында түстік браузердің айырылуын қолдану.
  13. Library компонентінде кезкелген обьектіні тез тауып көлемін өзгертуге борлады.
  14. Бастапқы проектіге жаңа проектіні қолдану.

Web сайтпен  Internet – те программаны өзгерту үшін кейде гипермәтіндік текстке HTML тілі қажет болады.

Flash технологиясы HTML тілінің орнына таласқан емес , бірақ толық роликтік парақты    Flash — пен сформировать етуге болады.

Қабаттық көрініс. Маркер терезеде бейнеленген ағымдық кадрды көрсетеді. Қандай да бір кадрды сілтегенгенде маркер оған автоматты турде орналасады.

Қабаттар   — қабаттар тізбегінің сол жағында орналасады. ОЛның астында қабаттарды қосуға, алып тастауға мүмкіндік беретін түймешіктер бар. Әрбір қабатты көрінбейтін  етуге және оны редакциялауға тыйым салуға болады.

Кадрлар шкаласы – сіз қарапайым және шешуші кадрларды қосу және алып тастау мүмкіндігіңіз бар. Егер қандай да бір кадрда контекстік мәзірді шақырсақ (тышқанның оң пернесін басу арқылы) сіз жасауға болатын әрекеттер тізбегін көресіз. Шкалада шешуші болып табылатын (мұндай кадрлар қара дөңгелектермен орналасады) әрекеті («а» әріпі) немесе белгісі(қызыл жалау онан соң белгінің оты) бар кадрланр туралы ақпарат көрінеді. Түс те кадрлардың түрі туралы айтады. Сұр түс бұл шешуші кадрды (кeyframe) дәлме дәл қайтайталайтын кадрлар. Көкшіл не жасыл түс кадрлардың Flash –пен басқарылғаны туралы айтады және ақырында, ақ немесе босжолақ кеңістік бұл кадрларда ештеңе жоқ екенін білдіреді.

Көлеңкемен басқару түймешіктері – бұл алдынғы және кейінгі кадрлардың арасындағы айырмашылықты көру үшін, көршілес кадрларды калька арқылы бейнелеуге мүмкіндік беретін түймешіктер. Мұндай бейненің тереңдігі маркердің екі жағынан беруге болады.